KUNDCASE

Syns inte era nöjda kunder

- finns de inte!

Att kontinuerligt berätta om nöjda kunder är viktigt för företag - både för att stärka relationer med nuvarande kunder och attrahera nya. 


Uteblivna kundreferenser kan signalera att något är fel, med effekten att ni tappar kunder till andra företag inom samma bransch.

Din bästa säljstyrka

Ingen annan reklam är mer kraftfull än en nöjd kund, så varför inte behandla er bästa reklampelare med lite omsorg?

ÄKTA VARA

Samtidigt som AI utvecklas ökar också behovet av autentiskt material. Att referera till riktiga upplevelser från riktiga människor bygger förtroende för ert varumärke mer än något annat. 

FÄRSKVARA

Människor tenderar att följa andras val. Det är vad vi inom marknadsföring kallar för "social proof". Men goda recensioner och varma rekommendationer har ett bäst före-datum. Att löpande referera till aktuella exempel visar att ert företag är aktivt och fungerar bra.

Varför välja Mediamyran?

Mitt koncept heter "Det bara händer". Jag gör det inte krångligare än vad det är, för att göra det så enkelt som möjligt för er.

ER PERSONLIGA ONE MAN ARMY

Det är mig ni får, mitt engagemang och ansvar från början till slut. 

FLEXIBILITET

Jag har idag samarbeten med företag som ger mig listor på deras kunder, och låter mig sköta resten. Ett annat företag vill vara med i processen. Hos mig är de olika uppläggen lika många som antalet samarbeten. 

EFFEKTIVITET

En av mina kunder beskrev mig som självgående med stor noggrannhet för vad som efterfrågas. Ett kvitto på att jag lyckats leverera en tjänst så som jag önskar. 

"Det bara händer."

Det är vad jag kallar mitt koncept. Jag gör det inte krångligare än vad det är, för att göra det så enkelt som möjligt för er.

STEG 1 - ATT FÖRSTÅ ER BRANDING

Det jag skapar ska vara i harmoni med ert varumärkes identitet och "spirit", och presentera det ni erbjuder era kunder på ett relevant och trovärdigt sätt. 

STEG 2 - HITTA SAMARBETSMODELLEN

Oavsett om det rör sig om enstaka projekt eller löpande samarbete, är det av stor vikt att tydligt komma överens om hur processen ska se ut, när jobbet ska vara klart och för vilket pris. Jag är en förespråkare för öppenhet och ömsesidigt förtroende.  

STEG 3 - GRÖNT LJUS

Då kör jag. Nöjd kundgaranti innebär att jobbet inte är klart förrän min kund är nöjd. 

Allt börjar med ett Hej!

Vill du veta mer? Boka ett möte direkt i min kalender.

När ska ni anlita Mediamyran?

Det finns många bra svar på den frågan, och här är några av dem:


  • Utstickare
    När ni vill satsa på något kraftfullt i sociala medier som ska fånga uppmärksamheten. 

  • Långkörare
    När det ska användas under en längre tid, eller återkommande. 

  • Förstklassig
    När ni helt enkelt vill ge det bästa intrycket med en professionell video. 

Jag som grundat Mediamyran driver en podd där jag hämtar inspiration och kunskap från andra företagare.